Lássuk, miért is olyan fontosak a természetes kollagén források bőrünk számára?

 

Lássuk, miért is olyan fontosak a természetes kollagén források bőrünk számára! Bőrünk feszességének megőrzésében nagyon is kiemelkedő szerepe van a kollagénnek. Ez ugyanis a testünk legfontosabb fehérjéje, hiszen a kollagén biztosítja a szervek és szövetek rugalmasságát. Bőrünk 75 százaléka kollagénből épül fel, termelődése azonban a kor előre haladtával fokozatosan lassul. Sajnos ez a lassulási folyamat már 20 éves kor után elkezdődik, majd a 30-40. életkorra lecsökken és szinte teljesen leáll 50-60 éves korunkra. Mindennek pedig egyértelmű jelei is vannak, mivel a bőrünk fokozatosan elveszíti a rugalmasságát, dehidratált lesz, megjelennek rajta a ráncok és egyre inkább veszít a feszességéből.

 

Mit tehetünk azért, hogy a bőrünk minél tovább feszes maradjon?

 

A haj, a bőr és a körmök híven tükrözik az általános egészségi állapotodat, gyakran könnyen leolvasható ezek állapotából, ha valaki például helytelenül táplálkozik vagy nem jut elég vitaminhoz. Nagyon sok múlik tehát azon, hogy mit eszel és bizony ezzel már önmagában sokat tudsz tenni bőröd feszességének megőrzéséért.

Nézzük meg, hogy mi mindent tehetünk a táplálkozásunk során azért, hogy a lehető legtöbb kollagént vigyük be természetes úton a szervezetünkbe!

 

Lássuk a természetes kollagén forrásokat!

 

  1. Húsleves

 

Gondoltad volna, hogy az egyik legtutibb kollagén forrás a konyhában, az nem más, mint a húsleves? A húslevesben található zselatin ugyanis nem más, mint állati kötőszövetből nyert kollagén. Úgyhogy ezentúl vasárnaponként a családi asztalnál erre is gondolj, amikor kanalazod a leveset, hogy nemcsak finom, de szuper hatással van a bőrödre is!

 

  1. Halak és sovány húsok

 

Elsősorban a halakban és a sovány húsokban van sok kollagén. Fogyassz hetente többször Omega-3 zsírsavakban gazdag halakat és máris tettél valamit az egészségesebb bőrért és hajért!

 

  1. Fokhagyma

 

A fokhagyma liponsavat és a taurint tartalmaz. Mindkettő segít újjáépíteni a sérült kollagént. Kiváló kénforrás, ami elengedhetetlen része a kollagéntermelésnek.

 

  1. Bogyós gyümölcsök

Biztosan hallottad már, hogy a bogyós gyümölcsök tele vannak antioxidánssal! Egyél sok epret, ribizlit, áfonyát és szedret, lehetőleg frissen. A testednek ráadásul jó sok C-vitaminra van szüksége ahhoz, hogy kollagént tudjon termelni, ezek a gyümölcsök pedig bővelkednek benne!

Collagen Cocktail – egy szépségital telis-tele folyékony kollagénnel

A táplálkozás során szervezetünkbe bevitt kollagén jellemzően nagy molekula méretű, így azt a szervezetünk nehezen képes feldolgozni, emiatt annak nagyon kevés hányada képes a véráramba jutni és csak csekély töredéke hasznosul. A Collagen Cocktail italban azonban a kollagén peptid formájában van jelen, melyek molekula tömege jóval kisebb. Könnyen emészthető, a szervezetben gyorsan hasznosul, így a bőrhöz is gyorsan eljut, láthatóan javítja annak feszességét, csökkenti a ráncokat. A Collagen Cocktail célja, hogy pótolja a szervezet lecsökkent kollagén készletét és serkentse a szervezet természetes kollagén termelését. Az pedig már csak a hab a tortán, hogy a folyékony kollagénen kívül számos egyéb olyan hatóanyagot tartalmaz, amely segít megőrizni a bőröd egészségét, feszességét és hidratáltságát!

 

 

0

Cím hozzáadása