A kánikula közepén nincs is jobb dolog, mint este élvezni végre a hűvös szellőt egy bár vagy étterem teraszán. 1-2 limonádé, fröccs esetleg koktél is könnyen lecsúszik és olyan jól esik! Sportolni persze semmi kedved. Sajnos azonban ezek a nyári élvezetek könnyen  a hason, combon landolnak zsírpárnák formájában. Hogyan szabadulj meg tőlük éhezés nélkül? Megmutatjuk!

Mit (ne) egyél, igyál nyaralás alatt?

Sajnos a szirupos koktélok, limonádék igazi kalóriabombák, nem is beszélve a tipikus strandkajákról. Szerencsére egyre több helyen kapni grill húsokat és sajtokat sok zöldséggel, ami százszor jobb, mint az olajban tocsogó és tápanyagszegény lángos.

A folyadékpótlás a tikkasztó melegben a legfontosabb, de nem csak az egészséged miatt. Ha dehidratálódsz lelassul az anyagcseréd, ami hízáshoz vezet. Iszogass cukormentes limonádét napközben, a legjobb, ha magadnak összedobod reggel és egy termoszban magaddal viszed a partra, vagy a táskádban, ha a városban flangálsz. Este pedig az alkoholok közül válaszd a hosszúlépést, amiben csak 1 dl bor van 2 dl szódával felöntve. Ha te a bort inkább magában kedveled, akkor is rendelj hozzá egy pohár vizet, hiszen az alkohol dehidratál. 

Akár saját magad készíted el a reggelid, akár svédasztalról válogathatsz, a fehér lisztes péksütik helyett válassz tojásrántottát sok zöldséggel és teljes kiőrlésű kenyérrel. Narancslé helyett pedig inkább teát igyál, kevés édesítővel. Biztosan te is rajongsz a nagy üvegpohárban felszolgált fagyis-tejszínhabos jegeskávéért, de ha fogyni szeretnél, ezt inkább hagyd el. Egy ilyen pohár ital akár egy főétkezés kalóriatartalmával is felér! 

Ha hűsítő desszertre vágysz, inkább válassz egy gombóc, valódi gyümölcsből készült fagyit vagy szörbetet. Utóbbi még jobbat tesz a vonalaidnak, mivel ebben nincs tejszín, ugyanis kizárólag jégből és gyümölcsből készítik. Ha üvegkehelybe kéred tölcsér helyett, a felesleges szénhidrát bevitelt is meg tudod spórolni.

Ha pedig este az étteremben rendesen bevacsorázol, próbáld ki az időablakos böjtöt! Ez azt jelenti, hogy az utolsó étkezés után 15 óráig nem eszel. Ha mondjuk este 10-ig fejezed be az evést, akkor másnap délután 1-kor ehetsz először. Ez a módszer hatékony, mivel  a gyomrod és a bélrendszered is levegőhöz jut, azonban elég drasztikus ahhoz, hogy ne csinálj rendszert belőle

A szabadban végzett sport jobban fogyaszt, mint a zárt téri mozgás

Az angol Exeter Egyetem egy vizsgálatban már kimutatta, hogy a kültéri mozgással könnyebben lehet fogyni. 

A nagy kánikulában menekülj a természetbe vagy a vízpartra. Kirándulj az erdőben vagy evezz a Balatonon, a Velencei tavon, bérelj SUP-ot, menj el kerékpározni, vegyél részt egy naplementés jógaórán. Intenzívebb mozgásra – például futás – válassz egy kora reggeli időpontot, mikor még nem perzsel úgy a nap. Nem kell 1 órán keresztül izzadni, már egy 15-20 perces közepes tempójú kocogás is szépen átmozgat. Vacsora után pedig tegyél jó nagy sétákat! Nincs is jobb, mint egy hosszú, forró nap után élvezni az este hűvösét barátaid, családod társaságában.

Ez legyen a nasid

A friss gyümölcs remek nasi, azonban gyorsan felszívódik és gyorsan le is esik utána a vércukrod. Azonban ha elmajszolgatsz hozzá 8-10 szem, fehérjében dúskáló mandulát, nemcsak az ásványi anyag bevitelt biztosítod, de később is éhezel meg. Ráadásul a mandula a diófélék közül az egyik legalacsonyabb energiatartalmú.

Készíts magadnak még a nyaralás előtt zeller és céklacsipszet! Sokkal finomabb, mint a bolti, nincs benne ízfokozó, tartósítószer és még tápanyagban is gazdag. Könnyen el tudod készíteni, könnyű szállítani és ínycsiklandozóan finom.Segítsd a testedet és adj egy jó nagy lökést az anyagcserédnek a MyCocktail fogyókúrás kapszulával!

Ha nehezen állsz ellen a sok finomságnak, vagy hajlamos vagy elfelejteni eleget inni, a MyCocktail remek megoldás, ugyanis elűzi a folyamatosan rád törő vágyat, hogy ropogtass valamit és serkenti az anyagcserédet!

Most ráadásul csomagban is megrendelheted! Válaszd a 3 havi csomagot vagy kombináld szuper bőrfeszesítő termékeinket! Fogyj könnyedén egész nyáron és bőröd, hajad ragyogjon még jobban a strandolós, barátnőzöl napokon.

0