fbpx

Beach body, vagy magyarul a nyári álomalak elérése sokunk vágya, nem igaz? Már látjuk az ábrándozó tekinteteket, ahogy a lelki szemek előtt megjelenik egy napbarnított bőrű, formás, bikinibe bújtatott nő, amibe saját magadat képzeled be. De hogyan érd el? Megmutatjuk!

Ez így leírva szuperül hangzik, de ne legyenek illúzióid, mert ezt elérni nem olyan könnyű. Persze tudjuk, hogy a legtöbb fogyókúrás kapszulákat áruló weboldalon azzal ámítanak, hogy ezzel meg azzal a termékkel aztán garantáltan úgy fogsz kinézni, mint egy szupermodell. Az igazság azonban az, hogy egyetlen karcsúsító krém vagy fogyókúrás kapszula sem varázsolja át a zsírpárnákat izommá.

Hogyan érjem el a Beach Body-t?

Kezdd el az életmódváltást! Bárhogyan. Nem baj, ha bűnözöl néha. Fokozatosan, egyik hétről a másikra hozz be új fogásokat, hagyj el régieket és vágj bele a testmozgásba. 

Sporttal a beach body felé

A formás alakot, kerek popsit és szexi combokat az izomzat formája adja. Ez pedig kizárólag diétával nem érhető el. Testmozgás nélkül soha nem lesz meg az áhított álomalak. Bizony, azok a hölgyek, akiket a legtöbbünk irigykedve figyel, rengeteg melót tettek bele abba, hogy úgy nézzenek ki, ahogy. 

Fontos tudni azt is, hogy az álomalak eléréséhez nem elég zsírégető mozgást végezned (futás, kerékpározás, edzőtermi kardió edzés), hanem erősíteni is kell. Erre például a jóga, a pilates is kiválóan alkalmas, de az otthonod kényelmében is nekiállhatsz a gyakorlatoknak. Ez pedig nem is olyan bonyolult, mint hinnéd!

Ha szeretnéd most elkezdeni, töltsd le FOGYÓKÚRA ÚTIKALAUZT, amiben személyi edzőnk által összeállított edzéstervet találsz + néhány hasznos receptet, hogy a diétát is elkezdhesd.

Tehát a kardió és az erősítő edzés kombinációja együtt fogja eredményezni a beach body alakot. Előbbivel megszabadulhatsz a felesleges zsírpárnáktól, utóbbival pedig felépíted azokat a csodás izmokat, amik vonzzák majd az ámuló férfi (és irigy női) tekinteteket.

Azért diétázni is kell

Sajnos a sporttal nem tudod ellensúlyozni a helytelen étkezést, ezért a beach body eléréséhez muszáj új étrended kialakítanod. A ropi, keksz, pizzaszelet, hamburger, fagylalt mind a beach body ellenségei. Akárcsak az alkohol. Figyelem, nem teljes tilalomról, hanem mértékletességről beszélünk! Néha-néha megehetsz egy szelet csokit, vagy megihatsz 1 pohár bort, de állj meg ennél a mennyiségnél. 

Tarts be néhány ökölszabályt ha fogyni is szeretnél:

  • kezdd a napod valami tápláló fogással és mindenképpen legyen benne teljes kiőrlésű szénhidrát is (ez ad ugyanis energiát a testednek) pl. rántotta sok zöldséggel és egy szelet kenyérrel, zabpehely joghurttal
  • a tápanyagok aránya az alábbi legyen: kb. 55-60% szénhidrát, max. 30% zsír, a maradék fehérje
  • vacsorára magas fehérjetartalmú ételeket fogyassz
  • a napi étkezésed kb. felét zöldségek és gyümölcsök adják
  • ne koplalj
  • lefekvés előtt 2-3 órával már ne egyél (tehát nem az este 6 óra a viszonyítási alap!)
  • igyál naponta 2-3 liter cukrozatlan folyadékot

Ha gyakran kínoz a nassolási vágy, próbáld ki a MyCocktail fogyást könnyítő és gyorsító étrend-kiegészítő kapszulánkat. Az éhség csökkentésén felül még gyorsítja az anyagcserédet, ami jelentősen fokozza a fogyókúrád hatékonyságát.

  • Akció!

    MyCocktail fogyókúrás étrend-kiegészítő kapszula (120db)

    9990 Ft 5990 Ft

Az izmosodáshoz, tehát az alakformáláshoz viszont sok fehérjét kell fogyasztanod, máskülönben a testednek nem lesz meg a nyersanyaga, amiből építkezhetne. Ehhez naponta 1,5-2 gramm fehérjét kell elfogyasztanod testsúlykilogrammonként. Ha például te egy 60 kilós nő vagy, akkor 90-120 gramm fehérjére lesz szükséged egy nap.

A legjobb fehérjeforrások:

  • Sovány húsok (szárnyasok, halak, egyéb tengeri élőlények) 
  • Tojás
  • Tej, tejtermékek (a legjobbak a savanyított termékek: aludttej, tejföl, sajt, kefír, túró, joghurt)
  • Hüvelyesek (bab, lencse, csicseriborsó)
  • Olajos magvak (dió, mandula, mogyoró)

A kitartás és a türelem beach body-t terem

Ne akard azonnal az álomalakot. Egyszerűen a test nem így működik, ehhez idő kell. Ne dőlj be az olyan ígéreteknek, hogy ilyen meg olyan géppel majd 2 hét alatt csodaszép kerek popsid lesz. Ha ez tényleg meg is valósul, tuti, hogy a gép nélkül ugyanennyi idő alatt le is megy. 

A tartós, feszes izomzat hónapok alatt épül. Ez függ attól, hogy mennyit mozogsz, milyen edzést végzel, hogyan étkezel, milyen a hormonháztartásod. Heti 3-4 alkalom erősítő edzés és kellő fehérjebevitel mellett 3-4 hónap alatt látszik meg az eredmény.

Ne csak testben készülj a nyárra, lélekben is: VIP kollagén csomagok ajándék önismereti tanácsadással

A részletekért kattints >>ide<< vagy a képre.

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

Akár 40% kedvezmény

és extra limitált csomagok

Szeretnéd kipróbálni Európa első kollagénnel és hialuronsavval is dúsított kávékülönlegességét?

Kérj ingyenes kóstolót!

0