A hasi zsírpárnák leadásának otthoni módszerei

Az alábbi egyszerű, természetes módszereket megerőltetés nélkül alkalmazhatod, ha a hasi zsírpárnák leadásának otthoni módszerei érdekelnek.  Természetes, olcsó, könnyen elérhető, és hatékony módszereket ismerhetsz meg. Azonban légy türelmes, a legtöbb módszernek idő kell a megfelelő hatás elérése érdekében, ne várj pár nap alatt bekövetkező csodát.

  1.  Citromos víz

A túlterhelt máj nem kezeli elég hatékonyan a zsír anyagcseréjét, ezáltal az lerakódik a hasi tájékon. A máj méregtelenítése érdekében fogyassz citromos vizet, amely megnöveli a májat tisztító enzimek mennyiségét, megtisztítja a májat, amely így hatékonyabban tudja elvégezni az alapvető feladatait. Melegvízzel elkeverve a citromos víz remek zsírégető.

– Facsard ki egy friss citrom levét.
– Adj hozzá a melegvízhez és jól keverje el.
– Reggel, éhgyomorra fogyaszd el.
– Ezt követően legalább 30 percig ne egyél és ne igyál semmit.
– Napi fogyasztásával nem csupán a lerakódott hasi zsírpárnáktól szabadulhat meg, hanem egyéb jótékony egészségügyi hatásait is élvezheti.
– Amennyiben képes rá, önmagában is fogyaszthatja a citrom kifacsart levét.

 

  1.  Halolaj és hal

A halolaj omega-3 zsírsavakat tartalmaz, amelyek segítik a zsírsejtek lebontását és a derék környéki lerakódások megszüntetését.

– Fogyassz el napi 6 gramm halolajat a hasi zsírpárnák eltüntetése érdekében.

  1.  Gyömbértea

A gyömbér segíti az emésztést, és termogén hatása miatt megnöveli a test hőmérsékletét, amely segíti a rövid idő alatti hatékony zsírégetést. Fogyassz tehát naponta gyömbérteát.

– Öntsd a vizet a teáskannába és forralja fel, majd add hozzá a megpucolt gyömbér darabot.
– Forrald 5-10 percig, majd vedd le a tűzhelyről.
– Adj hozzá frissen facsart citromlevet és mézet, majd keverd el alaposan.
– Reggelente fogyaszd.

  1.  Áfonyalé

Az áfonyalé olyan természetes savakat tartalmaz, mint az almasav és a citromsav, amelyek mind az emésztést segítő enzimek. Az áfonyalé fogyasztásával tehát eltávolíthatod a nyirokrendszered működését lassító anyagokat és ezáltal segítheted a zsírégetést, a hasi zsírpárnák csökkentését.

  1.  Chia magok

Az omega-3 zsírsavakon kívül a chia magok antioxidánsokat, kalciumot, vasat, és élelmi rostokat tartalmaznak, amelyek hosszabb ideig biztosítják a teltségérzetet. A legtöbb szakkönyv és dietetikus napi 4-8 evőkanálnyi chia mag elfogyasztását javasolja, amely segíti az éhségérzet csökkentését és megakadályozza a túlzott mennyiségű étel fogyasztását, ezáltal pedig a hasi zsírpárnák szaporodását.

Tipp:

– Keverd a chia magokat smoothiekba, salátákba, vagy joghurtokba.
– Rendszeresen fogyaszd az ételbe alaposan belekeverve.
– Ízlés szerint reggeli gabonapelyhedhez is hozzáadhatod.
– Leveseket vagy szószokat sűríthetsz a magok felhasználásával.

  1.  Fokhagyma

A fokhagyma remek elhízás elleni hatással rendelkezik, fogyasztásával könnyedén megszabadulhatsz a nem kívánt hasi zsírpárnáktól. A fokhagyma megakadályozza, hogy a zsírsejtek teljesen kialakuljanak az ezt megelőző állapotukból, tehát fogyassz naponta fokhagymát a hasi zsírsejtek kialakulásának megakadályozása és a már meglévő sejtek lebontása érdekében.

  1. Fahéj

A fahéj termogén étel, tehát emésztése közben hőt termel. Ez nem csupán a has tájéki zsírsejteket bontja le, hanem egész testében tapasztalhatja a zsírmennyiség csökkenését. Rendszeresen fogyassz egy teáskanálnyi fahéjat, amely meggyorsítja szervezeted anyagcsere folyamatait és elősegíti a gyorsabb fogyást.

  1.  Pitypang

Amennyiben szervezeted vízvisszatartása miatt szenvedsz a hasi zsírpárnáktól, a pitypang segítségedre lehet, természetes vízhajtó hatásának köszönhetően. Emellett májfunkciókat is javítja. Kimossa szervezetedből a visszatartott vizet és a méreganyagokat, főképp a hasi puffadás, így a hasi zsírpárnák megszüntetésében segít.

  1. Zöldtea

Amerikai klinikai táplálkozásügyi tesztek alapján napi 4 csészényi zöldtea elfogyasztása nyolc hét alatt több, mint 3 kilógrammtól képes megszabadítani!

  1. Zeller

A zeller nagyon alacsony kalória tartalmú, azonban élelmi rostokban gazdag étel, amely C-vitamin és kalcium tartalma remek kiegészítője egy fogyókúrának. Egyél tehát bátran zellert, és egyéb zöld színű zöldséget. Szervezeted megtisztítása és a nem kívánt hasi zsírpárnák eltüntetése érdekében ebéd és vacsora előtt fogyassz el fél pohárnyi zeller levet, vagy adja a zellert levesekhez és salátákhoz. A hasi zsírpárnák csökkentése mellett a zeller a méhrák kialakulási esélyeit is csökkenti. A problémák megelőzése érdekében rendszeresen fogyassz zellert.

Csodadiéta nem létezik, tartós eredményt csak életmódváltással együtt lehet elérni. Azonban nem mindegy, hogy milyen út vezet a sikerhez. Ha sanyargatásnak és szenvedésnek éled meg a fogyókúrát, sokkal nehezebb lesz az elért eredményt tartani. Próbálj úgy diétázni, hogy azt valóban tudd tartani, akár hétvégén, akár hétköznap munka mellett is.

A MyCocktail abban segít neked, hogy ne törjenek rád falásrohamok, ne érezd azt, hogy ha most azonnal nem eszel, akkor azonnal felrobbansz. A benne található fehéreper levél kivonata segít kordában tartani a vércukorszintedet, hogy ezt elkerülhesd. És ha már koktélról van szó, természetesen „kevertünk mellé” még jó néhány olyan hatóanyagot, amelyek a szénhidrát- és zsíranyagcserét támogatják, na és persze kollagént is, hogy a bőröd is megőrizhesse a feszességét a diéta során!

0

Cím hozzáadása